Een eerste reactie?

21 mrt

Een eerste reactie?.

3 Reacties to “Een eerste reactie?”

  1. marloeswesselingh maart 25, 2012 bij 10:17 am #

    Ik vind het een leuk, relevant en innovatief concept!
    We gaan ermee aan de slag! Ben benieuwd.

  2. Marko (@markojanson) maart 25, 2012 bij 8:20 pm #

    Ik merk dat het lezen rond Instructional Design bijna verslavend werkt. Freddy gaf al aan dat je selectief moet zijn, maar jee wat is dat moeilijk. Er is zoveel te vinden en veel is zo interessant. Opvallend is wel dat veel modellen grote overeenkomsten laten zien. Welke dan te kiezen is best lastig om nu te bepalen.

  3. 712mos maart 26, 2012 bij 11:57 am #

    Leuk om met dit thema bezig te zijn. Ik heb gekozen voor de zelfstandige regie en merk dat ik nog even goed moet letten op de te behalen competenties. Verder vind ik het werken aan het blog erg leuk. Een uitdaging op zich om goede dingen te vinden en te plaatsen.

Plaats een reactie